2 תשובות
בל תשחית*.
ולא זורקים ביצים, אצלנו זורקים בלוני מים
ולא זורקים ביצים, אצלנו זורקים בלוני מים
זה מנהג כזה אבל לא כולם זורקים כי כאילו זורקים נשמה וזה... וזה גם ממש מסריח.
באותו הנושא: