3 תשובות
לפי דעתי כן
כן, זה נראה נחמד. רק תשימי לב שאת עושה את זה נכון, יש כל מיני סגנונות לעשות את זה ולא כל סגנון מתאים לכל אחת
זה סבבה ללכת עם זהה (;
באותו הנושא: