5 תשובות
אם את דואגת מבחינה קלוריות, אז כן..
אם את דואגת מבחינה תזונתית אז לא מאחר ובלחמניה ( מלחם לבן מן הסתם) עם נקניקיות אין כמעט ערך תזונתי..
אם את דואגת מבחינה תזונתית אז לא מאחר ובלחמניה ( מלחם לבן מן הסתם) עם נקניקיות אין כמעט ערך תזונתי..
לא, זה לא בריא. צריך לאכול דברים שהם יותר חיוניים לגוף כמו חלבונים (טונה, דגים וכדומה).
זה בסדר, אבל את חייבת לשתות לפחות ליטר מים, ובערב לאכול סלט ירקות.
לא 0:
באיזה שעה קמת?
וזה לא ממש בריא אבל זה בסדר
וזה לא ממש בריא אבל זה בסדר
באותו הנושא: