8 תשובות
לצערי: (
אצלי זאת לא הרגשה אצלי זה מציאות. החברות הכי טובות הרסו לי את החיים מקנאה. למרות שאין מה לקנא בי. אין לי שום דבר מיוחד. אבל לכי תביני.
כן
חח כן
כן, ובגלל זה הפסקתי להיות חברה שלה, היא פשוט התגלתה כצבועה.
כן..
אנונימית
לא, אני החברה הקרובה שמקנאה:|
באותו הנושא: