8 תשובות
במילים...
שואל השאלה:
אבל כמה שאני מסבירה לו ואומרת לו הוא לא קולט את זה:/
: מה לעשות?
אנונימי
אני אישית חושב.. שאולי הוא לא מרגיש מדהים אולי הוא בחור פשוט ורגיש... הוא לא חש מעצמו אפעם
שואל השאלה:
אבל זה לא קשור ללחוש זה קשור ללהעריך ואפילו את זה הוא לא עושה הוא לא מעריך את עצמו! הוא לא מאמין בעצמו! הוא מזלזל בעצמו ביכולות שלו באופי המדנים שלו
אנונימי
אני יכול להבין אותו:/
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
כי אולי עם כמה שהוא בחור טוב.. שום דבר הוא לא קיבל.. שום דבר.. ואחרים כן מקבלים.. אז הוא שנים כבר מכניס לראש שלו שהוא ממש לא מיוחד או משהו כזה הוא מרגיש בחור פשוט מאוד! ככה אני חושב
אי אפשר.
כשבנאדם רוצה להאמין במישהו הוא יאמין בו.
כמו שכינית את עצמך- "הוא לא רוצה להבין"- הוא באמת לא רוצה.
כלומר אם הוא ירצה הוא יאמין.
למה הוא לא מאמין? כנראה טוב לו עם זה.
כנראה הוא מרוויח מזה משהו.
מזה שהוא לא מאמין בעצמו..
והדברים עמוקים וצריך לבדוק. מוזמנת לפרטי