13 תשובות
3-4 ככה,
סטיפס זה אחלה אתר והוא היה יכול לקבל 7 או 8 (לא 10 כי סטיפס זה לא העיקר בחיים), אבל כל הערסים, פרחות, הנאמנים ( רק המגעילים), הסוטים, הפדופילים וכו פשוט הורידו מהאתר הזה את רוב הערך שלו.
-11

מספר ראשוני רק במינוס
8 ^_^
כי אני ממש אוהבת את הרעיון שלך האתר
לעזור אחד לשני ויש פה באמת אנשים מדהימים (:
7
יש פה ילדים חרמנים ומגעילים, גועל
מוחקים שאלות בגלל דברים שטותיים
נאמני סטיפס הם ילדים בני 12 ולא מבוגרים
אין מה לעשות לאחרונה, או שלא מתחברים או שפורשים ואז נשארים רק פרחות וחרמנים.
9כי כיף לעזור ולקבל עזרה ולהכיר אנשים חדשים וזה
-1

סתם לא
7
8 בגלל שלפעמים מוחקים פה שאלות ותשובות.
אחלה אתר אני אהבתי את הרעיון הזה של לעזור לאנשים 9 ואפילו
6.5
אנונימית
8. אני לא אוהבת שמוחקים לי שאלות בגלל סיבה לא הגיונית (חסרון )
היתרון של האתר הוא להכיר אנשים חדשים בסייבר, לעזור ולקבל עזרה.
3.14
כי זה דרש
5 יחידות בנמוך
ברור ש9 אני אוהבת לעזור לא שים ושהם עוזרים לי בחזרה ^__^