8 תשובות
בכללי אני לא מעדיפה שרירים..
אבל מעדיפה נמוך.
אין לי עדיפות, כי זה לא ממש משנה לי.
בן חכם ונחמד.
לא שרירים. גבוה 3:
הכי טוב ממוצע
מה שהתגובה ה1 אמרה, ולא אכפת לי,
גבוה ונמוך יכולים להיות יפים..-.
ממוצאה עם שרירים
אנונימי
אם הוא נמוך עדיף לא שרירים כי זה רק יגרום לו להיראות נמוך עוד יותר