2 תשובות
לא חייב להודות במתנה, את יכולה להגיד לך כמה את מודה לה.. זה הכי טוב לדעתי (:
את יכולה לשלוח לה מתנה נחמדה מעדיקה, או בגד או אפילו גיפקרד של 100 שקל שלהם. כמובן עם להוסיף ברכה..
אנונימית
באותו הנושא: