3 תשובות
לדעתי עדיף בבוקר, אני תמיד עושה בבוקר כי אז יש לי כוח ומוטיבציה ובלילה זה לא טוב לפני השינה לאמץ את השרירים
בעקרון לא משהו דרמטי, אבל קשה להרדם אחרי פעילות גופנית בגלל קצב לב מואץ וכו
זה משנה מבחינת הכוחות - בלילה אתה יותר עייף, בבוקר אתה יותר נמרץ, בצהריים זה סבבה כזה