2 תשובות
אממ עצה שלי, אל תהיי בדיאטה בארצות הברית כי זה לא אפשרי לא יהיה לך מה לאכול. האמריקאים אוהבים קצת אוכל עם השמן שלהם..:) פשוט תשתדלי לא לעלות במשקל ותמשיכי בדיאטה שתחזרי, תטעמי דברים אבל אל תאכלי מהם הרבה נגיד, ותשתדלי לבחור דברים בריאים.. בהצלחה גם לי יש את אותה הבעיה חחח
לבחור מאכלים מזינים יותר
לאכול קצת פחות בכל ארוחה
להקפיד על שתייה של מים
לקנות בסופר פירות וירקות לנשנוש בריא
להיות פעילה וללכת הרבה
לדעת שלא נורא לחזור באותו משקל ואולי גם קילו יותר.
לאכול קצת פחות בכל ארוחה
להקפיד על שתייה של מים
לקנות בסופר פירות וירקות לנשנוש בריא
להיות פעילה וללכת הרבה
לדעת שלא נורא לחזור באותו משקל ואולי גם קילו יותר.
באותו הנושא: