3 תשובות
שואל השאלה:
לא נעים לי להתקשר לאמא שלי עכשיו. ואני מרגישה טיפה יותר טוב. זה קורה לי תמיד שאני מתרגשת..
תקשרי להורים שלך לסבתא או למישהו קוב
שיבוא
תפעילי מזגן ותלעסי מסטיק מנטה.. או תשתי תה טוב..