3 תשובות
שואל השאלה:
לא נעים לי להתקשר לאמא שלי עכשיו. ואני מרגישה טיפה יותר טוב. זה קורה לי תמיד שאני מתרגשת..
לא נעים לי להתקשר לאמא שלי עכשיו. ואני מרגישה טיפה יותר טוב. זה קורה לי תמיד שאני מתרגשת..
תקשרי להורים שלך לסבתא או למישהו קוב
שיבוא
שיבוא
תפעילי מזגן ותלעסי מסטיק מנטה.. או תשתי תה טוב..
באותו הנושא: