8 תשובות
אני שונאת את כולם שם.
אוהבת את קארין ואחי
לא שונאת אף אחד
אנונימי
הכי אוהבת את אלדד
והכי שנאתי את אורטל, ברוך שפטרנו
אבל אם לבחור מישהו שעוד בבית שאני שונאת אז דורון
אוהב את צחי, ולא אוהב את טל.
אנונימי
אוהבת את אחי וצחי
אני הכי אוהבת את אליאב, ושונאת את דורון (:
אוהבת את אחי אנה דנית אליאב אלדד צחי הכי פחות אוהבת מיקי מרטין ודורון
אוהבת את צחי ודורון כי הם מצחיקים ביחד אבל את צחי יותר
ושונאת את מרטין כי היא מכשפה
אנונימית ^-^