תשובה אחת
רק אם את ממש מסוגלת, זה הדבר הכי טוב לעשות: 2 דקות ריצה, דקה הליכה וככה לחילופין.
זה מחזק מאוד את ה"סיבולת לב-ריאה" וגם מכניס אותך לכושר מירבי.
אם לא, אז תעשי שההליכה תהיה יותר זמן, אבה תישאר ביחס שווה (כמו 1:2, 1:3 וכן הלאה).