14 תשובות
אחלה חיים מושלמים (;
אני בסדר, עוד יום חופש לקראת סיום י"ב, שום דבר מיוחד
אני מרגישה מעולה (:
מדהים:)
בעיקרון בסדר גמור, אבל היום אני לא מרגישה כ"כ טוב
אם זה מ-1 עד 10 אז 0 בערך אפילו פחות
רגשות מעורבבים, אני כועסת, שמחה, עצובה, מאושרת.. אין לי מושג מה עובר עלי
שמחה (:
בערך 5..
שמחה:)
רגיל...
מאוד עצובה, מזל שאני הולכת לפסיכולוגית היום: (
בהלם וגם מאוהבת ♥_♥