3 תשובות
כל הכבוד:)
ובקשר לסטטוס.. תרשמי מה שאת חושבת חח למה את צריכה לחשוב פעמיים לפני שאת כותבת משהו בסטטוס?
ובקשר לסטטוס.. תרשמי מה שאת חושבת חח למה את צריכה לחשוב פעמיים לפני שאת כותבת משהו בסטטוס?
קולי נדם ליבי נרגש, הצטרף לכביש נהג חדש d:
יש משהו חמוד להומור "זהירות עברתי טסט" חחח חחח
באותו הנושא: