6 תשובות
גם אני רשמתי לרעה.. המילה שהיה צריך לרשום זה שלילית.
לא, אין קשר בין שתי המילים
כתבתי חסר תקווה, זה טוב?
לא בדיוק, ההגדרה של פסימיות היא הסתכלות שלילית וכדומה, אז כאן היה מתאים שלילית.
מילה נרדפת ל"פסימית" זה "שלילית"..
"נוראית" מתאימה אולי למשפט אבל היא לא מילה נרדפת.
"נוראית" מתאימה אולי למשפט אבל היא לא מילה נרדפת.
וואלה לא חושב.. זה או "שלילית" או "עגומה"
אנונימי
באותו הנושא: