9 תשובות
בכיף אני מסיימת ז', בפרטי או פה?
שואל השאלה:
חח פה
בנושאים של חברים או לימודים?
שואל השאלה:
הכל
- תנסי לחייך כמה שיותר כדי שכמה שיותר יתחברו אלייך ויחשבו שאת נחמדה.
- תשתדלי לחשוב פעמיים לפני שאת אומרת משהו שצריך לחשוב עליו.. בחטיבה כולם יותר רציניים (אצלי לפחות)
- תשתחררי ותנסי להיפתח כמה שיותר מתחילת השנה כדי שלא תתקבלי כילדה ביישנית וסגורה.
- תשקיעי בלימודים ואל תיבהלי מהלחץ של המבחנים כי הוא עובר וגם שהציונים שלך ירדו, זה בגלל המעבר.
- המעבר באמת קשה, במיוחד אם את לא עם חברות מהיסודי. תנסי לשמור איתן על קשר ממש טוב.
זהו בינתיים, אם את צריכה עוד משהו תשאלי ואני פה ♥
שואל השאלה:
תודה רבה ♥♥♥
בכיף♥ אלה טיפים שאני הייתי שמחה לשמוע לפני שעברתי חח
יש לך משהו ספיציפי שרצית לדעת לגביו?
שואל השאלה:
אני לא ממש יודעת רק אם יש דברים ששונים מהיסודי שחשוב לדעת ואם היחס שונה...