3 תשובות
דפיקות לס מהירות הם סימפטום למשהו אחר, או לחץ, או מאמץ גופני, או משהו רפואי, אם תטפל בבעיה הדפיקות לב לא יהיו יותר.
בטח, פשוט צריך לשבת, לנשום עמוק (לעצום עיניים גם עוזר), ולהירגע עד שהדופק נרגע.
לשבת ולהרגע ולנשום, ולא לעשות תנועות