התחברות הרשמה

איך אומרים. אופניים יפים או יפות?

19 ביוני 2014, 16:59
שירים יפיםעינייםקישוריםאינטרנטאתריםדוגמנותמשפטים    
4 תשובות
יפים
אנונימי
יפים. כי אומרים חד אופן וזה בזכר אז..
ב
בולונז
נרלאי גם וגם..
C
Cookie Monster
אומרים יפים.
ר
ראשית חכמה
באותו הנושא:
איך אומרים - מגפיים יפות או מגפיים יפים?
בוא נראה אם אתם יודעים איך אומרים: אופניים חשמליות או אופניים חשמליים
איך אומרים - מגפיים יפים או מגפיים יפות?
איך אומרים? ריסים יפות או ריסים יפים
איך אומרים: אופניים חדשים או אופניים חדשות?
איך אומרים- יפות שכמונו או יפות שכמותנו?
מה אומרים? פנים יפות או יפים?
אופני קסטרו- אני רוצה לקנות אופניים והאופניים של קסטרן ממש יפות מישהו יודע אם שוות ואיכותיות?
חבר שלכן\חברה שלכם אומרים לכם שאתם יפים או יפות?
איך אומרים ברוסית: "יפה כמו תמיד" או "יפה מתמיד"?
לדעתכם אופניים חשמליים לבנות יותר יפות בלבן או בשחור?