6 תשובות
ברוב האינסטיאות לא מקבלים עם פחות מ-4 יחידות אנגלית, אבל 4 זה בסדר גמור.
כן זה יפגע. תעשי באנגלית 5, כל אחד יכול.
אנגלית חייב 4 יחידות לפחות זה יותר חשוב ממתמטיקה
4 יחידות אנגלית מינימום כדי להצליח בחיים, בלי להפחיד או משהו אבל לא יקבלו אותך לכלום בלי 4 יחידות אנגלית
אם אין לך לפחות 4 יחידות באנגלית יהיה בלתי אפשרי להיכנס לאוניברסיטה בלי קשר לכמה יחידות במתמטיקה עשית. תמיד אפשר להשלים או לעשות מכינה ואפילו ללמוד באוניברסיטה הפתוחה.
עם שלוש יחידות אנגלית אי אפשר להתקבל לאוניסברסיטה... אם את עושה 4 זה תלוי לאיזה מקצוע תרצי להתקבל.. אבל תמיד אפשר להשלים יחידה אחרי צבא