6 תשובות
כן אני מבינה אל תדאג לאט לאט זה יחזור לך, פשוט תעזור לעצמך ותתחיל לצאת לבלות זה יעזור לך:)
שואל השאלה:
תודה נוי
תודה נוי
בכיף אם אתה צריך משהו אני פה:)
תסתובב עם חברים קרובים תשבו ביחד לשתות או אפילו סתם
אם אתה בתהליך החלמה לבינתיים תיהיה עם קרובים אליל
אם אתה בתהליך החלמה לבינתיים תיהיה עם קרובים אליל
שואל השאלה:
כן אבל אני עדין בתהליך החלמה לא מוכן 100% מבינה?^^
כן אבל אני עדין בתהליך החלמה לא מוכן 100% מבינה?^^
מעולה, עכשיו אתה מתחיל לצאת לחפש חברה הולך להנות מועדונים, תבלה עם החברים שלך לך לים תכיר בנות.. תהנה מהחיים קיצר:)
באותו הנושא: