6 תשובות
כן תכתבי את זה@!
אנונימי
לא משהו ח ח ח
חח כן.. זה היה הסטטוס שלי מהשיר של שלומי נחמני.. הוא נדיר:-)
אנונימי
כן! כדי לך:)
כן זה יפה:))