התחברות
הרשמה
אם אני באתי שיכורה או במצב ממש לא טוב למישהו הוא יכול לאהוב אותי יותר?
22 ביוני 2014, 17:18
לפתות בנים
תשובה אחת
לא
מ
מלכה עולמית
באותו הנושא:
אוקיי מ1-10 כמה נורא זה אם הייתי שיכורה והתנשקתי עם אקס של חברה שלי?
אני שיכורה ואני צריכה להתקלח מה לעשטת?
באמת ככה רואים שיכורים במצב קשה?
אם אהיה שיכורה אני יכולה לשלוח לאנשים הודעות בלי לשים לב?
באמצע הלילה ראיתי שיש הודעה לחבר שלי אז באתי להשתיק ואז אני רואה שמישהי כתבה לו "תודה שנתת לי לספק אותך כשהיית שיכור".
אני ממש שיכורה כרגע, מה לעשות כדי להעביר את זה?
הייתי שיכור ואיזה ילד (הומו) שאני מכיר הזרים אותי והוא "ירד" לי, עכשיו מה אני עושה במצב כזה? ואני בכלל לא הומו..
אני רוצה לשלוח הודעה כשאני שיכורה למישהו שהיה לי איתו קטע והפסקנו לדבר, אבל בא לי משהו לא מכוון ושלא יראה נואשות, מה לשלוח?
שתיתי הרבה וודקה ואני שיכורה עכשיו חזרתי הביתה ממש כואבת לי הבטן למטה מה לעשות?
אני שיכורה ללכת לישון?
בנים אם אתם רואים ברחוב בלילה אישה שיכורה אבודה, מה תעשו?