16 תשובות
אמ, עם אף אחד..
אני אוהב לדבר עם עצמי
לא יודעת, פשוט מי ששולח הודעה אני מדברת איתו כולם בסדר חח
i don't want to exist רק איתו נדמה לי..
תומר בנדרו
אליל הבנות (;
אליל הבנות (;
עם- רק התחמנים שורדים
אנונימית
חח מעניין מי כתב אתזה..
mrsorin, הכי טובה (-;
ולנטינו
עם "hug me brother" (:
חולה בגללך ולא עליך d; ♥
"טארג'אריין".
mrsorin
ג׳וני פנטזיה שלי❤️
femme fatale
ככה עדיי?
רציתי להגיד את ונגה אבל עכשיו לאא!
i'm rich bitch♥♥♥♥
רציתי להגיד את ונגה אבל עכשיו לאא!
i'm rich bitch♥♥♥♥