2 תשובות
תלכי עם חברות לאכול מוקרם, תלכי לים תשתזפי ותהני מהחיים מאמי חיים רק פעם אחת! בהצלחה
היי זה בסדר.. הכל בסדר ואם תרצי אפשר תמיד לבכות ביחד 3>