6 תשובות
אני מציעה לך ללכת על זה.. תדברי איתו אפילו עם עוד חברה תשיגי תמספר ותדברו בטלפון מה את כבר יש לך להפסיד?
ואם את שואלת אותי אל תוותרי לכי תדעי מה הוא מרגיש..
רגשי נחיתות, טפלי בהם
בחירה שלך... אני הייתי מתחילה איתו כי בכל זאת כמו שאומרים חיים רק פעם אחת אז שווה לפחות לנסות
אממ פשוט דברי איתו וזהו...
שואל השאלה:
עזוב אני פשוט יוותר טוב אולי אני ימצא מישהו אחר...
אנונימי
כדי לך לאגור את האומץ ולהתחיל איתו לא משנה מה יקרה כי בעצם את רק מרוויחה פה
באותו הנושא: