6 תשובות
יש חלק קבוע, ואם הנאמן רוצה הוא מוסיף משהו שטותי
שואל השאלה:
חח לא, פשוט הם כתבו לי בשגיאות כתיב וההערה טיפשית..
אנונימי
הנאמנים גם כותבים את ההערות לפעמים.
אנונימית
לפעמים זו ההודעה של המערכת, ולפעמים נאמן כותב את זה
המערכת כותבת ההערה באדום.. אני לא בטוחה
לא, יש להם ניסוח מיחוד