9 תשובות
ממש לא
זה בסדר, כל יום הוא אחר...
לא צריך לפחד, אולי אתה לחוץ בגלל משהו?
לא צריך לפחד, אולי אתה לחוץ בגלל משהו?
כאילו זה נורמלי!
זה נורמלי ובסדר לחלוטין. מערכת העיכול כנראה עובדת יותר מהר
אולי שתית הרבה.. או שבימים האחרונים הלכת פחות... ואז זה הצטבר... בכל מקרה זה בסדר
זה לא מסוכן או משהו
נורמאלי וממוצע לגמרי
אנונימי
זה לא מסוכן בכלל.
ממש לא מסוכן! כל אחד וכמה פעמים שהוא צריך
באותו הנושא: