התחברות
הרשמה
מי פה לא מתכוון ללכת לצבא בכלל?!
30 ביוני 2014, 15:00
גיוס
לימודים אקדמיים
קריירה
2 תשובות
חס וחתולה אני רוצה לשרת ביחידה מובחרת!!
Y
Ya1r
אני לא הלכתי.. התחתני עם חבר של אבא שלי כדי להשיג פטור,.
בר רפאלי
באותו הנושא:
מי פה גם לא הולך לצבא וחושב שזה בזבוז זמן ולגמרי חוצפה שמכריחים ללכת?!
אם ידיד הציע לי ללכת לבאולינג, הוא התכוון לדייט או סתם יציאה של ידידים?
זה הגיוני שאני רק בת 11 וכבר בא לי ללכת לצבא?
שווה ללכת לצבא?
במה הצבא עוזר לחיים אם אני לא מתכוון לגור בישראל אחרי הצבא, נגיד?
למה חרדים לא רוצים שיתגייסו לצבא או בכללי שיהיה צבא?
בנות זה מוריד לכן בנים ביישנים? אני מתכוון ממש ביישנים בקטע שאני מתבייש להתקשר למיטב לברר משהו לגבי הצבא
אם אני מתבייש ב"חבר" שלי ולא מסוגל ללכת לצבא עם מקלחות משותפות מה עושים?
אני מתגייסת עוד יומיים לצבא אני מאוד מפחדת מהטירונות ומהצבא בכלל ואני לא יודעת מה לעשות!
איך לא ללכת לצבא?
חלמתי שחזרתי לצבא, ושלא השתחררתי בכלל, מה זה אומר?