11 תשובות
יאפ
הכי עדיף להמשיך ליהיות יהודי
לא נראלי כי לפי התורה יהודי תמיד נשאר יהודי
אם את יהודייה ואת מתנצרת אז כנראה שאת מתביישת בדת, אל תחזרי להיות יהודייה ביי.
אנונימי
אם את יהודיה- את תמיד תישארי.
נכון לא חושבת שעם מתנצרים צריך להפוך יהודי נקודה
אין דבר כזה להתנצר יש כזה דבר לטבול בנהר מטונף ואז כאילו התנצרת... אבל את תשארי יהודיה וסתם תחטאי ותחיי בשקרים ותקבלי גיהנום...
שואל השאלה:
אולי תסתמו תפה שלכם ולא תשפטו, אתם לא יודעים על איזה מקרה אני מדברת, אנונימי תשמור את התגובות שלך לעצמך, מי בכלל אמר שאני מתביישת ביהדות? חס וחלילה שאני יתבייש בזה.
אולי תסתמו תפה שלכם ולא תשפטו, אתם לא יודעים על איזה מקרה אני מדברת, אנונימי תשמור את התגובות שלך לעצמך, מי בכלל אמר שאני מתביישת ביהדות? חס וחלילה שאני יתבייש בזה.
אנונימי
רק אמרתי שעדיף לא להתנצר!
גם אם יהודי מתנצר (חלילה) - יהודי תמיד יישאר יהודי והוא לא צריך להתגייר..
אנונימית
לאא א אא א אא אא א א א א!
אין דבר כזה להתנצר, יהודי זה יהןדי לא משנה מה הוא עשה לעצמו!
יהודי תמיד נשאר יהודי.
לא בחרנו להיות יהודים, קבלנו זכות להיות יהודים
אין דבר כזה להתנצר, יהודי זה יהןדי לא משנה מה הוא עשה לעצמו!
יהודי תמיד נשאר יהודי.
לא בחרנו להיות יהודים, קבלנו זכות להיות יהודים
באותו הנושא: