3 תשובות
שלום לכולם,
רציתי לשתף אותך באתר שאני רשומה בו כבר 3 חודשים והרווחתי בו טיפה מעל 1000 שקל!.. סכום חמוד שהוא תוספת למשכורת האישית שלכם מבלי להשקיע בקושי 2 דקות כל יום. כשנרשמים לאתר הוא שולח לכם 3 סקרים וכאשר עניתם עליהם הוא שולח לכם כל 24 שעות 2-3 סקרים שכל אחד מהם שווה בין 30 ל80 נקודות וזה לוקח 2 דקות לענות על הסקרים האלו.. כל 10 נקודות שווה בסכום ערך לשקל. אפשר לעשות בין 80 - 130 ש"ח בשבוע מבלי לזוז מהכיסא במחשב. הזדמנות מצוינת לכסף טוב פשוט וקל באינטרנט מומלץ בחום.
אתר הכי אמיו שיש!
הנה קישור הרשמה לאתר:
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=204129
רציתי לשתף אותך באתר שאני רשומה בו כבר 3 חודשים והרווחתי בו טיפה מעל 1000 שקל!.. סכום חמוד שהוא תוספת למשכורת האישית שלכם מבלי להשקיע בקושי 2 דקות כל יום. כשנרשמים לאתר הוא שולח לכם 3 סקרים וכאשר עניתם עליהם הוא שולח לכם כל 24 שעות 2-3 סקרים שכל אחד מהם שווה בין 30 ל80 נקודות וזה לוקח 2 דקות לענות על הסקרים האלו.. כל 10 נקודות שווה בסכום ערך לשקל. אפשר לעשות בין 80 - 130 ש"ח בשבוע מבלי לזוז מהכיסא במחשב. הזדמנות מצוינת לכסף טוב פשוט וקל באינטרנט מומלץ בחום.
אתר הכי אמיו שיש!
הנה קישור הרשמה לאתר:
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=204129
תקשיבי, אם את לא מבינה כלום בהרזייה וקלוריות, אל תחליטי החלטות כאלה משמעותיות,
מה שאת רוצה לעשות ממש מסוכן לגוף, את יכולה לגרום לשרירים שלך להתפורר ולהישאר שלד,
ובסוף את הולכת להתמוטט מזה, אפילו למות.
את יכולה להגיד שלא אכפת לך מהבריאות והעיקר תרזי,
אבל תאמיני לי, את הולכת ממש להתחרט על זה.
אם מגלים על זה, עוד לפני שהתמוטת, את הולכת לסיים בבית חולים פסיכיאטרי עם צינור שמכניסים לך דרך הפה לבטן כדי שהגוף שלך יקלוט אוכל.
זה משהו שאת ממש לא רוצה לעשות, אם יורדים במשקל יורדים בצורה בריאה,
אוכלים בריא, שותים רק מים ועושים פעילות גופנית כל יום.
מה שאת רוצה לעשות ממש מסוכן לגוף, את יכולה לגרום לשרירים שלך להתפורר ולהישאר שלד,
ובסוף את הולכת להתמוטט מזה, אפילו למות.
את יכולה להגיד שלא אכפת לך מהבריאות והעיקר תרזי,
אבל תאמיני לי, את הולכת ממש להתחרט על זה.
אם מגלים על זה, עוד לפני שהתמוטת, את הולכת לסיים בבית חולים פסיכיאטרי עם צינור שמכניסים לך דרך הפה לבטן כדי שהגוף שלך יקלוט אוכל.
זה משהו שאת ממש לא רוצה לעשות, אם יורדים במשקל יורדים בצורה בריאה,
אוכלים בריא, שותים רק מים ועושים פעילות גופנית כל יום.
להרעיב את עצמך ולא לאכול זה ממש לא פיתרון להרזיה, להפך, אולי יהיה קצת ירידה במשקל בהתחלה ואיך שתאכלי את הדבר הכי קטן הכל יעלה בחזרה, זה רפלקס של הגוף.
אם את רוצה לדעת איך באמת לרדת במשקל ובלי להרעיב את עצמך אני בפרטי (:
אם את רוצה לדעת איך באמת לרדת במשקל ובלי להרעיב את עצמך אני בפרטי (:
באותו הנושא: