20 תשובות
אשמת הכוכבים
מפוצלים
לול
לא תשכח
דמדומים זה לא הסרט הכי טוב לדעתי ויש המון יפים אני לי אחד שהוא הכי טוב
titanic
אשמת הכוכבים זה מהמם..
אבל דימדומים זה גם יפפה! d:
אשמת הכוכבים
יש מלא סרטים
אבל דימדומים זה סרט יפה
אני לא יודעת
לפי דעתי דמדומים זה אכן הסרט הכי יפה שיש.
הפוכים זה סרט יפה
וגם היילו 4 (זה מטלטל רגשית)
אין אחד כזה.
לכל האחד יש משהו ספציפית.
סרט שאצפה בו סצם ככה כנראה יהיה sala samobójców
סרט מושלם לא להיתווכח
באשמת הכוכבים הספר יותר יפה..
ומפוצלים סרט מהמם
דמדומים זה סרט עם משחק גרוע, סיפור מצוץ מהאצבע והרבה מידי קיטש... (סליחה אבל זו דעתי)

שואל השאלה:
השחקנים שחקו ממש ממש טוב, אז מה היה בדיוק "משחק גרוע"?
אנונימי
ראיתי אחד רק חחח אני אשמח לראות גם את השאר...
ולדעתי המרדף לאושר זה סרט מושלם d:
אני לא אוהבת את המשחק של קריסטיאן סטויארט, יש לה אותה הבעת פנים ולא מביעה שום רגש...
באופן כללי משחק ממוצע ולא משהו...
מה אתם מתרגשים מהסרט דימדומים חרא סרט יש סרטים יותר טובים מזה
אני אוהבת ואני גם ממש אוהבת את אשמת הכוכבים ומפוצלים ומשחקי הרעב
שואל השאלה:
לא צריך לקלל את הסרט, כל אחד והדעה שלו.
אנונימי
יש סרטים יותר טובים מדמדומים לדעתי ולא עולה לי בראש עכשיו
בני הנפילים
ג'ון היקר
סרטים מאוד יפים ממליצה:-)
אנונימי