3 תשובות
איזה כיף שאי אפשר למחוק שאלה על מה שכתוב בשואל השאלה.. ולגבי השאלה אממ זה קצת סיכון אני אישית לא הייתי נוסע
באופקים היה אזעקה או שתיים היום, אך לא היו פגיעות כלשהם בעיר. וזה נדיר שיש אזעקה בעיר, מכיוון שבתקופה האחרונה (חצי שנה ויותר) הכול היה רגוע בעיר.
לא מזמן הייתה אזעקה באופקים.. ברוב הבתים אין ממדים אז לא נראה לי שכדאי
באותו הנושא: