3 תשובות
זה תלוי מה אכלת.
אבל אם באמת יש לך רצון אמיתי להמשיך בדיאטה הזאת אז שום דבר לא ישבור אותך או יהרוס לך
קורה שנשברים לפעמים ואוכלים מעל מה שצריך בדיאטה, אבל תלמדי מהטעות הזאת ותמשיכי הלאה, תמשיכי עם הדיאטה ותעשי הרבה ספורט.. (:
שואל השאלה:
אכלתי קרקים, פריכיות, קוטג', סלט, גבינה לבנה. יהרוס?
אנונימית
אומרים לא לאכול בלילה כי בדרך כלל חוזרים לישון אחרי האוכל אבל אם תישארי ערה שעתיים אחרי שאכלת זה יהיה בסדר
באותו הנושא: