6 תשובות
יכול להיות הרבה סיבות פשוט תשלחי לו את הודעה
שואל השאלה:
אבל אני זאת שכל הזמן מתחילה את השיחות עכשיו החלטתי לא לכתוב כלום והוא לא כותב לי..:/
אנונימית
אולי הוא מחכה שאת תשלחי
או סימן שהוא לא אוהב להתכתב, שהוא עסוק או מיליון ואחד דברים. מה שיקרה יקרה. אם בא לך לזרז עניינים תשלחי לו הודעה
זה לא אומר שהוא לא רוצה לדבר איתך, חוץ מזה את יכולה לשלוח לו הודעות בעצמך, הוא לא חייב כל הזמן לשלוח ובטח שלא כל יום זה סתם אובססיבי ומעצבן.
אולי הוא מתבייש לשלוח הודעה והוא מת שתשלחי לו (;