7 תשובות
שהם מכוערים? ואולי הפלוס הוא בבפנים באופי..
אנונימי
בדרך כלל כלא מטופחים אבל זה תלוי.
ואיןלי בעיה עם אנשים 'מכוערים' כל עוד הם משדרים ביטחון. כאלו אני לא אתרחק מ'מכוערים בלי ביטחון'.
יופי זה דבר סובייקטיבי.. כל אחד יכול לראות את זה אחרת.
ומשהו שלמדתי לחיים, על דבר ש-1000 יאהבו יש 1000 שישנאו ולהפך.
אני לא מכוער, אבל שרואים אותי בווטסאפ חוסמים אותי. הם אומרים לך מכוער/ת שים זין על כולם. אני בן 18.
אף אחד לא מושלם, אפילו לא בר רפאלי.
כהוכחה שהאדם בא מהקוף חח סתם איך אני אמורה להחשיב אותם שהם ממכוערים ובאסה להם
ובאמתאף אחד לא מושלם
מה זאת אומרת להחשיב אותם? אני מחשביה אותם בתור מכוערים, מסכנים, לא יודעת לא כזה הבנתי למה התכוונת..