4 תשובות
אני תמיד קישרתי את היי סקול מיוזיקל לקאמפ רוק, אבל לא נראה לי שיהיה
אמרו שייצא היי סקול מיוזיקל 4 כבר לפני כמה שנים טובות ובינתיים לא נראה שהם מתחילים לצלם בכלל. לא הייתי מתחילה לפתח ציפיות במקומך
שואל השאלה:
אז למה שיקרו שיש 4? (רק שמעתי שזה בלי זאק, ונסה ואשלי- באמת? איך יכול להיות היי סקול מיוזיקל בלי זאק, ונסה ואשלי?)
אנונימית