7 תשובות
אייפון וגלאקסי---ליגות!
אני ממליצה על גלאקסי או על אייפון:)
אני אישית אהבתי מאוד את נוקיה 5800 וn97 הם אחלה פלא'

מה שאני מזהיר אותך מפניו זה סוגי סמסונג (הם גרועים ביותר!) ואני הצטערתי שלקחתי אותו
samsung i9100 galaxy s 2
samsung galaxy note n7000
sony-ericsson arc s
samsung galaxy nexus
motorola razr xt910

שואל השאלה:
תודה רבה, אבל כשאתם אומרים גלקסי או אייפון תכתבו איזה סוג (:
אנונימי
מוטורולה אטריקס זה פלאפון מעולה!
ישלו טאץ' מדהים ואפליקציות מגוונות ועוד כל מיני...
מדהימה שכזאת
ללא ספק המוטורולה רייזר החדש!
יש לי אותו ואני מאוד מרוצה, מומלץ בחום!
אלון