7 תשובות
אייפון וגלאקסי---ליגות!
אני ממליצה על גלאקסי או על אייפון:)
אני אישית אהבתי מאוד את נוקיה 5800 וn97 הם אחלה פלא'
מה שאני מזהיר אותך מפניו זה סוגי סמסונג (הם גרועים ביותר!) ואני הצטערתי שלקחתי אותו
מה שאני מזהיר אותך מפניו זה סוגי סמסונג (הם גרועים ביותר!) ואני הצטערתי שלקחתי אותו
samsung i9100 galaxy s 2
samsung galaxy note n7000
sony-ericsson arc s
samsung galaxy nexus
motorola razr xt910
samsung galaxy note n7000
sony-ericsson arc s
samsung galaxy nexus
motorola razr xt910
שואל השאלה:
תודה רבה, אבל כשאתם אומרים גלקסי או אייפון תכתבו איזה סוג (:
תודה רבה, אבל כשאתם אומרים גלקסי או אייפון תכתבו איזה סוג (:
אנונימי
מוטורולה אטריקס זה פלאפון מעולה!
ישלו טאץ' מדהים ואפליקציות מגוונות ועוד כל מיני...
ישלו טאץ' מדהים ואפליקציות מגוונות ועוד כל מיני...
מדהימה שכזאת
ללא ספק המוטורולה רייזר החדש!
יש לי אותו ואני מאוד מרוצה, מומלץ בחום!
יש לי אותו ואני מאוד מרוצה, מומלץ בחום!
אלון
באותו הנושא: