4 תשובות
שואל השאלה:
מלא אומרים לי שאני יפה אבל לפעמים אני לא חושבת ככה כי אני רואה בנות יפות
אנונימי
אזמה שיש בנות יפות, את אוהבת את עצמך זה הכי חשוב..
אם הן יפות בטוח יש בהן איזה חיסרון שלך יש אותו
אף אחד לא מושלם, תאהבי את עצמך ותעריכי את עצמך
אנונימי
להפסיק להיות חסרת ביטחון ולהכניס לך למוח שאת יפה ושכולם יכולים לקפוץ לך כי זו מי שאת וככה ה' ברא אותך.
להפסיק להסתכל על בנות אחרות. ולהפסיק להשוות את עצמך. ככה נולדת, זה מה שיש, תשלימי עם זה