8 תשובות
אני בבת ים והיה 2 בומים
זה לא בפתח תקווה כי גם אני שמעתי את הבום והוא היה חזק ואני גרה בחולון
שואל השאלה:
אה איזה מזל..
thanks goodnesses...
אני כמעט התפחלצתי מפחד
אנונימית
תכלס זה ממש מצחיק אותי שהדבר הראשון שאנשים עושים כשהם שומעים בום זה לכתוב על זה בסטיפס xd
אני אבל זה הבום שהכיפת ברזל ירתה את הטיל
אנונימי
שואל השאלה:
בפתח תקווה 😵
אנונימית
לא שמעתי איפה היה בום?