4 תשובות
שואל השאלה:
כי אמרו בחדשות שהיה ולא שמעתי כלום.. חשבתי שאני לא שומעת טוב חחח
כי אמרו בחדשות שהיה ולא שמעתי כלום.. חשבתי שאני לא שומעת טוב חחח
אנונימית
לא אבל היה באזור גוש דן לפני כמה דקות
אני מפתח תקווה ולא.
באותו הנושא: