6 תשובות
אני לא יודעת אם זה נכון, אבל שמעתי שאיזה זקנה אחת נפטרה מהפחד של הטיל, היא קבלה התקף ונפטרה
היום לפנות בוקר שהיה האזעקה בחיפה אשה בת 70 רצה למקלט של הוואדי וקבלה התקף לב ומתה על המקום
נכון שלא מהטיל אבל מהפחד
נכון שלא מהטיל אבל מהפחד
לא, אבל יש פצועים.
למזלנו אין (:
אמן!
ולא, תודה לאל:)
ולא, תודה לאל:)
אין ברוך ה'
באותו הנושא: