4 תשובות
לא ממליצה, עדיף להישאר בבית בממ''ד..
זה די מפחיד ליסוע בלילה בשטחים לאילת.. אבל אילת זה אזור בטוח אז... ניראלי תיסעי
עדיף להישאר בבית עד שהכל ירגע.
אם קבעת את הנסיעה הזאת מלפני הרבה זמן אז תיסע, לא נראה לי שיפגע באוטובוס קסאם.