5 תשובות
מה אתה רוצה שיעשו
כולם פה עוזרים
בשביל נועד האתר סטיפס
אתה לא צריך לתרום בשביל שיגידו לך כל הכבוד. תתרום מכל הלב.
ואני אומר לך, שאני מעריך אנשים שאני רואה שיש להם תרומה רבה למען החברה.
אגב, כנראה שהם לא יודעים שאני מעריך אותם, אבל האמת שאני מעריך אותם.
יותר ממה שאדם עושה לאחרים הוא עושה לעצמו
עצם העזרה שלך לאחרים עוזר גם לך אולי זה לא מורגש אבל בתת הכרה כן
גם אם נראה לך שאף אחד לא שם לב. סוף הכבוד יבוא
העיקר זה שאתה עוזר, אתה צריך להרגיש סיפוק מזה שאתה עוזר
הי זה אתר.. אל תיקח קשה:)
תאמין לי לעזור במציאות יביא לך סיפוק גדול