5 תשובות
הכל משמין
רק סלרי לא
זה מינוס קלוריות
וגם זה בקושי
אבטיח יש 90% מים ו 10% סוכר... אחרי יומיים מה שנשאר בגוף זה הסוכר ולא המים אז אם את אוכלת הרבה זה לא טוב ובסופו של דבר זה משמין.

וכן, אם אוכלים פירות בכמות רבה, אז זה משמין, צריך ביום עד3 פירות.
אפשר לאכול לפעמים פירות אבל פירות זה לא כמו ירקות יש שם בהם יותר סוכר, באבטיח יש סוכר. זה גורם להשמנה, אז עדיף לאכול לפעמים ולא בכמות רבה.
בפירות ובמיוחד אבטיח יש המון סוכר 90 אחוז סוכר אבל אפשר לאכול פלח או שניים מומלץ לא כמות גדולה 🍉
אכילת פירות בכמות רבה לא בריאה בגלל הסוכר שיש בפירות