12 תשובות
תסרוקת יפה
בלי לפגוע.. זה חמוד והכול אבל זה קצת גיי
השאלה היא לא עם בנות אוהבות אלא עם אתה אוהב
זאת תספורת יפה.. השאלה אם היא מתאימה לך..
אהבתי!
כן זאת תספורת יפה
תלוי אבל אם היא מתאימה לך...
זה יפה, אך לא לטעמי
שואל השאלה:
הנה כל התמונה ותגידו אתם:)
אנונימי
פחות אהבתי
לא.. זה מיינסטרים וסתם לא מחמיא לכל אחד
לא. זה נראה כמו היטלר קטן
אנונימי