12 תשובות
תסרוקת יפה
בלי לפגוע.. זה חמוד והכול אבל זה קצת גיי
השאלה היא לא עם בנות אוהבות אלא עם אתה אוהב
השאלה היא לא עם בנות אוהבות אלא עם אתה אוהב
זאת תספורת יפה.. השאלה אם היא מתאימה לך..
אהבתי!
כן זאת תספורת יפה
תלוי אבל אם היא מתאימה לך...
תלוי אבל אם היא מתאימה לך...
זה יפה, אך לא לטעמי
שואל השאלה:
הנה כל התמונה ותגידו אתם:)
הנה כל התמונה ותגידו אתם:)
קישורים מצורפים:
אנונימי
פחות אהבתי
לא.. זה מיינסטרים וסתם לא מחמיא לכל אחד
ואי מושלם
לא. זה נראה כמו היטלר קטן
אנונימי
באותו הנושא: