11 תשובות
לא כי זה מנותק. משאר הארץ
לא, בגלל החום לא הייתי יכולה לסבול את זה ♥
לא כי אני אוהבת את העיר שלי 3:
אני לא, כי חם שם מאוד, זה כמו מדבר. ומצד שני יש הרבה מה לעשות שם. אבל עדיין לא.
לא כי זה עיר ממש חמה והיא גם ממש דרומית מנותקת מכל המרכז ורחוקה ממנו מאוד
לא. זו עיר מרוחקת משאר הארץ, אין מקומות תעסוקה טובים, אני לא מתחברת לאוכלוסיה הטיפוסית שם.
לא כי זה מרוחק מהכל וגם חם שם מאוד
לא כי נורא חם שם וכן כי יש שם מלא דברים לעשות
לא, בגלל שהיא מנותקת משאר הארץ וגם אני מעדיפה לגור בעיר שאין בה הרבה מבקרים כמו באילת.
אנונימית
לא בגלל שלא הייתי מסוגלת להתמודד עם הפריצות והזימה.. ברור שיש בכל מקום את זה אבל אילת זה אחד המקומות בארץ שיש בהם הכי הרבה מזה.
אנונימי
כן, כי אין שם מע"מ ;)