4 תשובות
לא כמו שזה נשמע.
התקופה היחידה שלחוצה בשנה זה חודשי מאי יוני בגלל כל הבגרויות.
לי נגיד היו השנה 8 בגרויות אז זה היה נורא, אבל לחברה שלי היו 5 אז לא כזה.
אבל באמת שלא צריך להילחץ מהשנה... באמת שזו הייתה השנה הכי חוויתית בחיים שלי, עם כל הלימודים.:)
לא כמו שזה שנשמע. גם אני חשבתי לפני זה, וואי הולך להיות קשה, ועבר רגיל כזה. המון בגרויות, אבל עוברים את זה.
מאד ארוכה אבל עוברים בסוף
תשקיעי מתחילת שנה כדי שיגיע תקופת הבגרויות אז יהיה לך יותר קל ואל תיזכרי ללמוד בדקה ה-90
באותו הנושא: