15 תשובות
לא
ממש לא גם אני התחלתי לשים איילנר בגיל הזה
כל עוד היא אוהבת את זה אז זה סבבה.. למרות שלדעתי מיותר בגיל כזה להתחיל להשתמש עם איפור אם זה לא לאירוע או משהו
זה בכלל לא דפוק.
אני גם עולה לכיתה ח' (:
זה לא דפוק אם תשימי באירועים מיוחדים או משהו, מסיבות שיש..
אבל ביומיום נראלי שזה יותר מדי, אבל בסוף זאת בחירה שלך ♥
כל עוד זה לא מוגזם אז לא
שואל השאלה:
אבל לא מוגזם יענו סתם קטן כזה שיעשה את העין יפה אפילו סלי כנף
אנונימי
אם את אוהבת ולא רוצה לשים איילנר בשביל למצוא חן בעיני אחרים אז לא זה ממש לא דפוק. זה שאת שואלת את זה פה זה מראה שאכפת לך מה יחשבו עליך ואני מציעה לך לשנות את הגישה הזאת: (
אנונימי
חח אני בגיל הזה עוד ששמתי את זה עקום רצח אז אם את מורחת יפה שימי
:) *****
אנונימי
בלי כנף זה בסדר, עם כנף בגיל הזה הייתי אומרת שזה קצת זנותי.
אהה אם זה קטן ובלי כנף זה ממש לא דפוק (: