3 תשובות
עדיף קומה ראשונה לעמוד שאם חס וחלילה יקרה משהו אז תוכל לצאת מהבניין
זה עדיף מאשר להיות בחוץ או להשאר בבית
לא בכולם יש בבניין שלי אין חלון במדרגות
אנונימי5